Vrijdag 3 augustus 2018 -- Dag 13

3 augustus 2018 - Drumheller, Canada

Hiya!

Vandaag hebben we een tweede dag in Drumheller, een soort rustdag. De was moet gedaan worden, de camper moet worden geveegd, matjes uitkloppen, beddengoed wassen en opruimen is ook vaak wel handig als je met z’n 5en in één camper zit. Ook de matrassen laten we even luchten, ook wel zo lekker fris.

Vandaag wilden we eigenlijk nog naar het museum maar daar is weinig animo en puf voor. Een dagje op de campground is ook wel eens lekker.

Toen we vanavond wilden gaan BBQ’en begon het ineens hard te regenen en te waaien. Als een gek zijn we alles naar binnen gaan halen terwijl het ook begon te hagelen. We waren helemaal verzopen en de zonneluifel was nét op tijd naar binnen want die klapte al bijna dubbel over het dak heen. Het begon ineens zo hard te regenen en te hagelen dat de sausjes van de borden af waren gespoeld. We hebben maar besloten binnen verder te eten door het vlees in de pan te doen. Toen we bijna klaar waren met eten klaarde het buiten op wat betekende dat de karbonades wel nog op de BBQ konden.

Later die avond hebben we een tijdje met de Canadese buurman staan praten die zijn honden uit ging laten en die vertelde dat iemand anders te laat was met zijn luifel inladen dat hij dubbel is geklapt en van de camper af is komen zetten. Gelukkig waren wij wel op tijd.

1. Irma:
    11 augustus 2018
    Hey you!! Ik ben weer in Nederland en kan eindelijk je verhalen lezen!! Jullie hebben het goed!! Geweldig om te lezen!