Dinsdag 31 juli 2018 -- Dag 10

31 juli 2018 - Banff, Canada

He daar,

Gisteren zijn we geëindigd in Jasper, waar we vandaag dus ook weer wakker worden. Vandaag staat de reis naar Banff op de planning, een reis van bijna 300 kilometer wat een reis van zo’n 5 uur betekend. Halverwege de reis besloten we even de benen te strekken op een parkeerplek waar wilde geitjes rondliepen, correctie; huppelden. Ze huppelden over de weg om vervolgens de parkeerplaats op de wandelen waar ze verwelkomt werden door vele touristen die pauze aan het houden waren.

Eenmaal aangekomen in Banff hadden we besloten wat te gaan drinken, souvenirwinkeltjes te bezoeken en uit eten te gaan. Ook dit is weer een erg leuke en drukke stad om doorheen te lopen.

Het eten bleek nogal een opgave te zijn omdat veel restaurants al vol gereserveerd waren of een erg lange wachtrij hadden. Zo had bijvoorbeeld Eddie Burger een wachttijd van anderhalf uur. Na een flinke tijd zoeken hadden we uiteindelijk een gezellig restaurantje gevonden wat ook nog goed betaalbaar was.

Al met al een geslaagde dag en veel gereden.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl