De camper is gekozen!

13 juli 2017 - Leiden, Nederland

Het heeft even geduurd maar we zijn eruit met welke camper we graag willen reizen. We hebben gekozen voor een, naar onze mening erg luxe, camper van Traveland

We hebben gekozen voor:

• 27 ft Classe C type 2
  • 3 slide-outs en een luifel
  • Voor 4 personen
  • De breedte is 8 feet (=2,6 meter)
  • De hoogte is 11 feet (= 3,4 meter)
  • De camper beschikt over een achteruitrijcamera
  • Er is 1 groot 2 persoonsbed achterin, een hoogslaper welke ook 2 persoons is en de keukentafel kan worden omgebouwd tot een bed.

Het boeken doen we bij GoCanada. De definitieve boeking gaat eruit wanneer de prijzen van de vliegtickets bekend zijn, dit zal eind augustus zijn. We weten in grote lijnen al welke route we willen rijden en hebben deze route voorgelegd bij GoCanda. Na wat adviezen van hun gaan we de route bijstellen en gaan we kijken wat we op onze route willen bezoeken.

Bijgevoegd is een foto van de buitenkant van de camper, een plattegrond voor 's nachts en een plattegrond voor overdag.