Tijd voor een update!

4 maart 2018 - Leiden, Nederland

Het is inmiddels alweer enige tijd geleden dat ik een bericht heb gepost, maar we hebben zeker niet stilgezeten! Inmiddels zijn het grootste deel van de campings zover dat je je plaatsen kunt reserveren voor de zomervakantie. Sterker nog, veel campings hebben al geen plaatsen meer vrij voor het hoogseizoen. Door deze drukte (en omdat nog niet alle campings reageren op reserveringen) hebben we besloten onze route iets aan te passen en op zoek te gaan naar een aantal andere campings. Alle routes komen ook online te staan.

Ook hebben we onze stoelreserveringen gedaan bij Air Transat, omdat we enigszins bij elkaar wilden zitten. Hierbij onze verdeling:

• 4A Valery Bakvis
  • 4B Maarten Sleijser
  • 4C  Frederik Sleijser
  • 4J Fred Sleijser
  • 4K Tiny de Koning

De stoelen 4A en 4K zijn bij het raam. 4C is aan het gangpad omdat dit makkelijker is om op te staan. Bijkomend voordeel van deze stoelkeuze is dat wij direct achter het gordijntje zitten van de First Class wat betekend dat wij extra beenruimte hebben.

We hebben er ook voor gekozen Option Plus te nemen, net wat meer luxe tijdens en rondom de vlucht dus. Dit betekend bijvoorbeeld dat we 2 keer 23 kg mee mogen, wij voorrang krijgen bij het inchecken van de bagage en het ophalen van de bagage en wij extra's aan boord krijgen (een glas drank, dekentje en oordopjes).

1. Fred Sleijser:
    5 maart 2018
    En niet te vergeten een Eigen SOS pakket bij de Option + ;)