Dinsdag 24 juli 2018 -- Dag 3

24 juli 2018 - Cache Creek, Canada

Hiya!

Helaas is de WiFi op het moment zo slecht dat ik geen foto's kan uploaden. De foto's voeg ik dus later toe wanneer de WiFi beter is en dit zal ik dan ook in het eerst volgende verhaal vermelden. Voor nu... Enjoy ;)

De dag begint waar –ie gisteren is geëindigd, namelijk op de campground in Whistler. Vandaag gaan we de planning van gisteren en vandaag in één doen.  Allereerst rijden we terug om naar het Olympisch dorp te gaan. Ik wilde graag een foto maken van de Olympische ringen. Helaas kon niet iedereen mee omdat je de camper daar niet mocht laten staan en er geen speciale RV parkeerplek was dus ben ik samen met moeders erheen geweest.

Vervolgens zijn we doorgereden naar de Brandy Winefalls, een hele mooie waterval die slechts een paar honderd meter lopen was. Zie de foto’s hieronder.

Als laatste stonden de Nairn Falls watervallen op de planning. Ik ben niet meegegaan omdat ik me niet lekker voelde, waarschijnlijk combinatie van reisziek, vermoeidheid en slecht eten. Ik ben met de jongens in de camper gebleven en de oudjes zijn samen naar de watervallen geweest. De foto’s zijn dus ook niet door mijzelf gemaakt.

Hierna zijn we naar de camping gedaan, Brookside in Cache Creek. Ook dit was weer een prima camping, maar helaas vergeten foto’s ervan te maken. Ook hier waren we weer vrij laat maar we kregen wel het goede nieuws dat we wel mochten BBQ’en, wat betekende  dat de worsten en hamburgers op het rooster te vinden waren. Heerlijk!

Op naar een nieuwe dag!