Donderdag 26 juli 2018 -- Dag 5

26 juli 2018 - Clearwater, Canada

Hé daar!

Foto's zijn voor als nog niet te uploaden, dus ook nu zitten ze er nog niet bij. Ik houd je op de hoogte!

Terwijl we nog in Williams Lake zijn en de BBQ en firepit spullen van gisteren opruimen zijn we ons langzaam klaar gaan maken om naar de volgende bestemming te vertrekken. De WC’s en douches zijn niet schoon, dus slaan we die maar even over vandaag. Gelukkig is onze camper voorzien van een toilet, dus dat is het probleem niet. Vanmiddag staan we op de campground in Clearwater vlakbij Wells Grey. We hadden besloten in één weg naar Clearwater te gaan zodat we een rustige dag zouden hebben, al zijn we onderweg nog wel een keer gestopt, plaspauze en even wat drinken. Dat drinken moeten we niet vergeten met dit warme weer.

Ook in Clearwater mogen we weer niet BBQ’en, dit is heel toevallig vandaag ingegaan. Er moet een speciaal merkje op de BBQ staan maar die staat er bij ons niet op, wat dus betekend dat we ‘m niet mogen gebruiken. Dit is de eerste plek waar we 2 nachten staan en volgens de medewerkers hier  gaat de droogte nog wel even duren. Er wordt in Alberta volgende week pas regen verwacht en het is dan nog afwachten of de fireban blijft.

Het eerste souvenirtje is inmiddels een feit, ik heb een heerlijk houthakkersvest gekocht bij het winkeltje op de camping.

Verder hebben we vandaag niet zoveel gedaan, morgen staat de agenda vol en gaan we watervallen bezoeken die in de buurt van de camping liggen.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade