Vrijdag 27 juli 2018 -- Dag 6

27 juli 2018 - Clearwater, Canada

Hello!

Vandaag was het tweede dagje in Clearwater wat betekend dat we hier vannacht ook nog een nacht blijven slapen. Deze camping is alles behalve een straf. De douches en toiletten zijn verrassend schoon, het personeel is super vriendelijk. het terrein is schoon en alles is op loopafstand. Ik ben gisteren met Maarten nog een stuk gaan lopen door Clearwater, even boodschappies gedaan. Vanmiddag was Frederik ook mee.

Daarvoor hebben we 3 watervallen in de omgeving bezocht, ze waren prachtig! Ook hiervan weer wat foto's en een video gemaakt.

De fireban is nog steeds actief, het ziet er op het moment naar uit dat het dinsdag in Canada gaat regenen. Nu ook maar hopen dat we dan weer mogen gaan BBQ'en. Hoop je met ons mee?

Maarten wilde vanmiddag zijn nagels knippen, ik zat 'm te plagen dat -ie ze ook wel gelijk kon lakken omdat hij dan toch bezig is. Toen kwam roze nagellak ter sprake en Maarten zei roze nagellak op zijn pinken te willen. Wilde je nog raden wat voor kleur nagellak toevallig nog tussen mijn spullen zat? Precies, roze. Ik zei nog tegen Maarten dat 't bluf was maar ik mocht 't echt bij 'm doen. Maarten loopt dus al de hele dag rond met roze pinknagels. Ook hier moest natuurlijk weer een foto van gemaakt worden, zoiets moet je natuurlijk wel vastleggen. :D

Vandaag maar eens een keer optijd naar bed, morgen weer op reis naar de volgende bestemming.

Weltruste!